Tuesday, July 24, 2012

keep calm, read and watch.

there are some of us yang sebenarnya masih belum faham regarding this topic. not saying that i knew everything about it. but this talk might give you help in getting a clearer view on marriage. not exactly marriage, it is actually more on bagaimana cara(most appropriate way may be), dan bila waktunya untuk kita tahu dan kita bersedia sebelum menjemput manusia asing sama-sama duduk dalam hidup kita, berborak kosong dengan famili kita. choyyyy borak kosong!

but please.video ini bukan satu provokasi untuk kita tutup perasaan paling manis yang Allah dah beri pada kita. tapi ini lebih kepada, motivasi untuk kita sama-sama mengawal perasaan kita dalam proses persediaan menuju kepada perkara halal paling indah! ambik kau. but seriously, itu target kan? 

i used to think that im too young for this. BUT NO. lebih awal kita tahu, lebih baik. so that kita dapat jalani kehidupan kita in a better way. insyaAllah. 

please please, do spend a little time watching this video. dengaq baik baik. this is very good. penyampaian yang simple, paling mudah nak masuk kepala. semoga kekal dalam hati. :)

its a talk by Wardina Safiyah and Aiman Azlan. organized by MSA Taylor College. there you go, 
BEETLES AND ROSES!

*click at the link given. terima kasih. :)
ada 6 soalan, lets go through all the questions. satu hari satu soalan pun jadi. 

at the end of this videos, kita sama-samalah kuatkan hati dalam melakukan perkara yang "right on track". 
remember, perasaan itu ada, cuma kita kawal. sampai masa! just be patient. insyaAllah. have a good day. Assalammualaikum! :) 

1 comment:

  1. sy dtg dgn selongok rindu dan sebalang cinta :)

    ReplyDelete