Wednesday, February 25, 2009

trime kaseh

bila kau minta satu
aku berikan kau satu
kau minta dua
aku berikan kau dua
dan seterusnya begitu

tapi,
bila apa yang kau minta itu
perlu kan pengorbanan
aku korbankan
nak buat macam mana lagi
aku sendiri yang bilang
jika mau sesuatu, yang satu lagi kita kena korbankan
pappp!
kena di muka sendiri
nak tak nak
ya
kena lah aku korbankan

sayang,
sayang aku kena tinggalkan bulan bintang itu di situ
sayang,
sayang aku terpaksa pandang bulan bintang dari jauh aja
sayang,
sayang aku tak dapat nak pegang bulan bintang macam dulu


tahniah pada si pencanang
you did a very GREAT JOB!!!!
masterpis terbaik dari kau
karya agung dari kau
sampai buat aku terdiam terus

aku serahkan semua untuk kamu, kamu, dan kamu
segalanya yang terbaik untuk kamu semua
terima kaseh

thanx for the short sweet moment dear.
salam syabas salam tahniah untuk semua.

No comments:

Post a Comment