Saturday, October 8, 2011

ABC, Air Kelapa, dan Handsocks.

hari ni aku dapat luang masa dengan kawan baru. HANAN UMAIRAH. nama seindah rupa tau! :)
masa mula mula sampai UMT, masa orientasi, once aku nampak Hanan, memang dah aim! nak berkawan dengan dia. buat teman kongsi cerita. buat teman mengadu, buat teman perkuat iman. insyaAllah.
plus, rupanya Hanan pun perasan aku juga masa orientasi. dan cara kami perasan tentang kewujudan masing masing adalah . . . . Handsocks! hahaha.

pukul 5 tadi, Alhamdulillah.
rancangan nak dating dekat Pantai Tok Jembal belakang uni tercapai.
seronoknya, pada Allah s.w.t. sahaja aku panjatkan kesyukuran.

banyak yang aku kongsi dengan Hanan harini.
macam biasalah, aku ni tak pernah habis dengan masalah nak berubah, pada Hanan lah aku minta jadi pendengar.
Alhamdulillah. pilihan untuk membuka segala ragu risau aku pada Hanan memang terbaik.
setiap satu keraguan dan kerisauan aku, Hanan bagi hujah yang cucuk cucuk my little heart gitu.
sangat membantu. :)

dengar sini!

pengisytiharan tentang perubahan ni ada baik ada buruknya

yang baik,
sentiasa dapat sokongan dari orang sekeliling(kadang kadang terharu sampai berairmata)
dapat kongsi pengalaman dengan orang lain
aku rasa lebih jujur dari sebelumnya
nak orang lain rasa kagum*PAUSE IT RIGHT THERE* (kagum bukan dengan perubahan aku, tapi kagum dengan kehebatanNya dalam memberi nikmat dan hidayah pada setiap hambaNya)

yang buruk
BILA MUNGKIN SUATU HARI NANTI, ALLAH TARIK KEINGINAN AKU UNTUK BERUBAH. MASA TU SEMUA ORANG AKAN ISSUE, "DULU BUKAN MAIN LAGI PUNG PANG PUNG PANG CAKAP TENTANG PERUBAHAN"
subahanAllah, aku minta jauh dari benda tu.


p/s: pada Hanan Umairah, terima kasih jadi pendengar Hany. terima kasih banyak bagi nasihat. it was fun Hanan. depan ciptaan Allah yang memang tak ada cacat celanya itu, kita bercakap tentang cara meraih cintaNya. semoga ada lagi waktu waktu berharga ini untuk kita kongsikan. terima kasih untuk air kelapa! :)

No comments:

Post a Comment