Friday, October 7, 2011

minta jauh minta jauh!

Mimpi ngeri
Aduh
Di suruh kahwin sama kawan sendiri
Kawan lama
Aduh
Mimpi ngeri
Tidur lah lagi
Rasakan kau!


Tapi ceritanya lebih kurang sama dengan di luar mimpi ini
Sama maksud aku, bukan aku betul betul di suruh kahwin sama kawan sendiri
(melampau lah tu)
Maksud aku, dua tiga hari sebelum aku duduk menuntu di Timur ni,
Aku cukup sedih, tak dapat buat bidang yang aku mau
Bunda, Abah dah bising, suruh juga aku ambil bidang lelong yang diberi
Laju mulut aku kata, “Bunda tahu tak, rasanya sama macam bercinta dengan orang lain, kemudian kahwinnya pula dengan orang lain” (ewwwwh kan aku kata macamtu? Lantaklah)

Malam tadi pula, aku bukakan mata sampai tiga pagi, buat soalan kemistri(rakan sebilik punya soalan, tapi dulu aku pernah belajar)

Dah dah. Cukup cerita ngeri.
Cepat cepat aku bangun, selesaikan Zuhr. Alhamdulillah.

HAHA.lucu pun ada.
p/s: pada kawan lama, sorry lah nasib kau pula yang jadi mangsa dalam mimpi. :)

No comments:

Post a Comment