Friday, September 30, 2011

mencatat kepuasan

lapar ka, mengantuk ka, aku letak tepi.
sekarang nak mencatatkan kepuasan!
waktu terakhir aku tengok orang berpuisi secara live adalah lebih kurang 8-9 tahun lepas.
dan hari ini! hari ini!

cheq pakat pi tengok Zahiril Adzim berpuisi di perkarangan Universiti Malaysia Terengganu sama sama dengan Muwaqiah dan Nurin Syafinaz.
sebelum pergi, dalam hati kata, ohh. takpa lah. tak dapat tengok pun takpa. lagi pun aku tak bawa buku Bogel Menuju Tuhan ke Terengganu. (bodoh la aku lupa bawak! kalau tak boleh minta autograf)
jujur aku katakan! Persembahan Zahiril memang memuaskan. pedih pedih mata aku sebab tak berkelip.(melampau kan? gila la kalau tak berkelip. lampu kat sana kuat sangat. tu yang pedih tu)
Zahiril beruntung sebab dikurniakan bakat sebegitu rupa. Alhamdulillah.
lepas ni, kalau ada persembahan puisi lagi, insyaAllah aku pergi. menarik.
sekali lagi, EMPAT PUISI YANG ZAHIRIL LONTARKAN TADI MEMANG CUKUP MEMUASKAN. Alhamdulillah rezeki aku dapat tengok dia perform.
Abang Pian pun style!

No comments:

Post a Comment