Tuesday, December 23, 2008

entri lagi.

bila yang ditulis itu gramatis
ada segelintir yang bernada puitis

bila yang hilang itu kudis
maka nampaknya nanti lebih manis

bila yang di depan itu kamu
aku jadi termengu
terlihat akan aku yang dungu
terus buntu


diri bagai terlalu halus
kecil dan terpencil

pegang tangan ini
layarkan di tengah laut
hati ini biar hanyut
tapi jaga, aku goyah, cepat melatah
hulurkan tangan kamu, biar aku berpaut

dugaan pahit itu sangat buas
lindung aku jangan biar lepas

sampai darat nanti
kita ikut rasa hati


mau tinggal


atau pergi





*kita mana boleh buat semua tanpa ada yang bantu, jangan sombong jangan bongkak, mana jiwa baik itu, bantu jika perlu.
like my friend said, no one is perfect, dats y pencil hav an earaser. rite pacik gilo? haha.

No comments:

Post a Comment